klachtenafhandeling

klachten altijd per e-mail melden

Heeft u een klacht over een product dat u ontvangen heeft of iets anders? Vul dan het contactformulier zo volledig mogelijk in en omschrijf uw klacht zo uitgebreid mogelijk en stuur indien mogelijk een duidelijke foto mee. Vermeldt u daarbij ook de eventuele aankoopdatum alsmede uw bestelnummer. Zodoende kunnen wij uw klacht beter en efficiënter behandelen. U kunt binnen 24 uur een reactie van ons verwachten.

passende oplossing

Ondanks dat wij altijd proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarbij zoeken wij altijd naar een passende oplossing.


Onze voordelen

  • Voor 14:00 besteld, morgen in huis
  • Gratis verzending
  • Online en achteraf betalen
  • 30 dagen bedenktijd
  • Volledige garantie
  • Showroom & afhalen
  • Veilig & vertrouwd sinds 2008

Klantenservice

0182-764096